justme.

BaraRobbin.
Hejbloggen,förlåt att de tog så lång tid med bilder men nu kommer det lite ifrån dagen var med Ronja sen gick vi till gården.Så kom Ewe ditt så vi satt isoffan och va allmänt roliga och kollade på simpsons och hissade och dissade hejvildt.Sen kilade jag och Ewelina hem,kom hem käkade super godmat sen badade jag.Sen letade jag fram kläder att sova i tills imorgon när ja ska sova i gäddeholm=).Ska lägga upp en bild på en enligt mig "casual outfit".

Ilikethephoto..



Fredoom.


Är de så där kul att ramla i snö då kanske man ska testa (A)? haha..


And finnaly my "casualoutfit".



Det får räcka för idag nu är jag trött ska kolla på film och sova tack för dagen allt folk.Till Ewelina : JAG BLIR ALDRIG NÖJD ALDRIG NÖJD (8).hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0