Utkast: Mars 16, 2010

BaraRobbin.
Hejfolk,dagen har spenderats med Malin Derin och Anderas,vi har hemma oss Anderas sen drog vi ut till bäkcby centrum.Det kom 4polis bilar för någon kastat en tidning inne ibibloteket så mycket kommer det väl inte ens när någon bilr dödad.Är det inte sjukt de tycker jag iallfall ska ni veta,men jag käner mig värkligen jätte trött.Ska gå till ica och växla pengar vid 8 sen gå och köpa billjet vid vårdcentralen och hinna med 16över 8 bussen hoppas ja klarar det.Ska iallfall förska sova nu och önska mig lycka till har 2prov imorgon i MATTE & NATUR ?På samma dag 2riktigt svåra ämnen just my luck ? ska iallafall göra mitt allra bästa har pluggat natur typ 2 timmar.Och matten tror jag faktiskt ja redan kan man får ju hoppas på det bästa visst ? Sovgott folks.



Im tierd of running

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0