Mars 10, 2010

BaraRobbin,
hellow kilade till gården och hängde där hela kvällen och bara hade det trevligt.Saknar går dagen haha vill alltid ha så kul men jaja får väl göra det bästa utav situationen.Ska börja med att "Höja"och "plöja" Höjer något bra ocplöjer skit :).Funny isent it ?

  • Linas kvällsbok 2.
  • Camilla nolén.
  • SOLEN/VÄRMEN.
LK2: den var värkligen skit bra alltså jag tkr den är totaly me,ja kan inte göra annat än att höja den read it folks.
C,N: Världens roligaste kompis som man kan lita på och vara sig själv med fullt ut.
S/V:Behöer ja säga varför ? Don't you all love it de är varmt och ååh Love love.


  • Skolan,
  • Snön
  • Falska vänner.
  • Cabin fever 2
Skolan : Alltå det börjar bli för mycket nu pallar inte med den där skolan allt är så stress.
Snön : Det behövs ingen förklaring den ligger mellan mig och sommaren uch snön du är så plöjd.
Falska vänner : Dom är så bra ibland när de inte fins nå bättre att välja på men när de väl gäller eller händer nått kul vart fins man då ja inte i deras huvud iallfall.Så ner plöjt.
Cabin fever 2 : Åh kill me alltså de är den sämsta filmen i världshistorien snacka om att den vrålar LOOWBUDGET/NO FANTASY.kollade med Camilla vi spolade efter en stund tänkte kanske händer de saker här frame med de va bara massa *ävla sex haha Usch känn dig Ner plöJd "du med regisören"..


Nu har jag gjort min röst hörd haha puss och sovgott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0