The life of Robbin =)

BaraRobbin.
Hejfolket,idag så har de varit en jätte skönt mys dag var med folk i centrum.Satt och lekte ord lekar med Jennifer och Mommo,Solade och käkade bröd.Så mysigt så men sen kilade jag hem till Ronja vi kollade på film "björnbröder"så mysig film.Sen så satt vi och spelade olika spel säkert 3timmar.Haha fyfan va kul vi hade sen spelade jag mitt spel som ja inte spelat på typ 3år bubbel struggle.Så jag vart typ psykos satt och typ värkligen levde mig in ispelet och då drog ronja fram mobilen och filmade mig.Hahah så jävla ful jag är ja kan lägga upp videon när Ronja lagt upp den haha.Ska väl kolla på film nu sen sova ska upp tidigt imorgon för ja älskar att bada innan skolan så klockan ringer tidigt =).Sov gott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0