stuck whit each other.....

ChabbaChennaHallå.♥
Igår var jag oss ronja dårah, vi kollade på filmer en utav filmerna var skit bra faktiskt G-force,Rekomenderad:).
vi kollade på en annan skit film med en kvinna som letade efter sin son en hel film och de slutar med att han endå inte blir hittad helt värdelöst jag vart iallfall fett ledsen.Haha jag är så känslig och Ronja tyckte jag var en pain in the ass med mina snyfft.Sen fick jag gå hem ensam 00:10 inge kul alls läskigt specielt när ronja skrämmer mig i telfonen och katten från satan jagar mig.Sen kom jag hem kollade på (Upp fatar inte hur barn ens kan tycka det är kul blä va dålig kolla 15min sen stängde ja av helt världelös).

Idag vet jag inte vad som händer vet bara at jag ska träffa Wian och ta en rök precis nu,
så jag skriver mer senare ska springa nu.....
Morgonens låt¤






Why go whit the flow, when you are free to run whit the wind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0