nOw that your'e gone...

BaraRobbin.
Hejsan bloggen,ikväll har jag varit i gården med Derin & Anderas.Vi satt mest och snackade skit och lekte med livet,och jag kom fram till att jag ska sälja mina barn till sådant folks som vill adoptera "alltså om dom inte blir snygga".Haha ja e nog lite evil (A),men så är det nu ska ja kolla på en film typ "My super ex girlfriend" den värkar riktigt bra.Skriver väl en komentar om den senare,och imorgon blir det till att träffa Ronja det ska bli kul var et tag sen man var med henne nu ju.Men sov så gott folket puss..

Btw Darin tkr jag skulle vunnit med gratis till Anna Bergendahl, vem borde vunnit och vad är Annas chanser i eurovison song contest liksom..

Kommentarer
Postat av: jenny

Hållr med om att DArin skulle vunnit! han hade haft större chans i Norge tror jag. kram

2010-03-14 @ 10:28:52
URL: http://www.metrobloggen.se/attfangadagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0