Myss med mig själv *

hejsan Har varit ute och rökte med Derin.Vi satt och pratade lite det var skönt faktiskt länge sen vi kunde prata bara vi två faktiskt.Nu ska ja kolla på film sen sova men ja skriver mer i morgon goddnatt puzz..

I was the good guy
She was the bad girl
I'm thinking one girl
She thinking me, earl James and jimmy
Yep she had plenty
But love for me, she didn't have any

I was inviting, her into my heart

But she was out riding in some other man's car
She was my night time, thought I was her star
Guess I was wrong, but see I'm strong
Wont take long for me to move on

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 10:58:01
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0