jasså e ?

BaraRobbin.
Hejfolks.Vet serist inte hur jag skriver så ni får ha överseende medmig,är lite på verkad.Men ska iallafall berätta om min jkväll.Har varit i gården sen drog ja Derin Malin Anderas Rebecca till några importer i hammarby och satt där och drack lite.Sen körde Andreas hem Full/INGETKÖRKORT. Hahaha bilen hoppade som fan men han vardutigt en stjärna till Anderas som körde så bra fast han va full eller ah lite påverkad.Men nu ska jag hoppa i säng och sova sovsågott blogggen pusspusspusss....

Kommentarer
Postat av: bögjävel

ja, men jag har inte ändrat. jag har börjat tagit betalt eftersom det tar tid och jag har mycket skola. Jag tar 80 kronor.

2010-03-13 @ 10:00:41
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0