i am trött......

ChabbaChennaHallå.
Var ju då på stan med Ewelina,mkt trevligt tog bussen ner till stan satt och sov i bussen höhö.
Sen gick vi typ till kaswan och köpte tung piercing till henne det blev en svart typ tjock,
sen var det en åtta där i för de var Ewgos tur numer.Sen gick vi runt typ alla olika
butiker och kollade på massa fina kläder.Sen bjöd hon mig på donken så snäll,
min fina älskling.Sen gick vi runt mera höhö,sen köpte Ewe en laddare till
min Jétzzon (min samsung jét mobil),ÄNTLIGEN har inte haft,
den på två månader fatta skönt så nu kan jag använda den igen.
Ska kolla på film nu kanske blir så att Ewe kmr hit ikväll..

Min fina Jétzzon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0