hmm...

ChabbaChennaHallå.♥

Har ni sett det här?


Skickar din kompis spännande länkar på Facebook?

Var inte för nyfiken.

Det kan vara det elaka masken Koobface, som är ute efter din identitet och dina pengar, som är tillbaka.

Skydda dig från Koobface

Språket

Skriver din kompis på engelska även om ni brukar skriva på svenska? Se upp. Det kanske inte är din kompis som skrivit meddelandet utan ett virus eller en mask.

Fråga

Släng iväg ett meddelande till kompisen innan du klickar på länken. Fråga vad det är de skickat.

Virusprogram

Håll virusprogrammen uppdaterade.

När det redan har hänt

Skicka ett meddelande till dina vänner och berätta att du kan ha blivit infekterad.


Det där tycker inte jag låter något kul alls ju, fan tänk så försöker "masken"hakka sig in på min ansiktsbok.

Men men jag tänker iallfall fortsätta använda mig utav "ansiktsboken" vad tkr ni ?..

ska ut och röka vi hörs sen



Kommentarer
Postat av: jenny

ja du måste varit avundsjuka ! Men nu ska vi börja träna ngn annan stans så det blir kanon bra =)



Hoppas allt är bra med dig , kram

2010-03-03 @ 22:51:46
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0