¤ baraRobbin.

ChabbaChennaHallå.
Har precis kommit utt ur ett varmt bad och de var jävligt skönt ska ni veta nu känner jag mig lite fräch igen iallfall.
Ska väl sova det är ju söndag imorgon då ska jag till Ronja och vi ska ta mer kort och fixa om våra bloggar.Sen så ska jag tvinga henne att plugga med mig "DET BEHÖVS SOS ?".Men de komer inte gå nå bra det vet ja redan men va fan skit i det,ska iallfall försöka.Har typ 60spanska glossor ja ska kunna.Men de käns iallfall som de går ått rätt håll med spanskan.Men nu ska jag kolla på film och sova.Puss på er folket :).....

Look around maby every thing looks dark but look in the dessert do you se the light ?
Struggle and you'll get there one day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0