12 mars,2010*

BaraRobbin.
Hej förlåt för ingen update idag har bara varit i skolan hur dryg som helt eller jag och Derin kilade till kollhamnen.För vi orkade inte idrotten hade judo med någon männsika "notfresh att all".Man fick inte ha strumpor på sig ja och Derin ville dö haha.Äckligt att gå runt i varandras fottsvet,så va de iallfall sjuk läskigt i kollhamnen där i huset låg kniv fodral och en "säng".Sjukt fina peace's men inte mysigt hus.Sen drog vi iallfall hem nu är jag hemma och ska ner till Centrum och träffa Derin och company kanske häller i sig något gott och driicka (A).Men ja skriver när jag kommer hem pusss... "Vill passa på att höja min nya jacka en svart fjällräven" Kisses from Robbin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0