Thailand***

Onsdag em:Hejbloggen,har precis duschat har varit ute och gått ´med mamma och robert i timmar.Fyfan säger jag bara i denna jävla värme sen vandra och vandra.Vi gick runt och kollade på massa kläder och sånt ja köpte en Fredperry tröja tills i morgon.För då ska dom gifta sig,

Hoppas de blir en lyckad dag.Men nu ska ja kolla på newmoon igen och vänta på min frend.xoxo

Torsdag hejsaboggisen,Har varit på walkingstreet,drog till hottelet klockan 1.Tänkte sova itid,men de funkade inte så bra skulle precis somna då ringer min mobil då är de Joy som ringer.Så då var jag tvungen att gå ner till receptionen träffade henne hon bha vi går en sväng.Jag bha aja visst liksom skit trött men visst,Tro mig vi gick ner till stranden längs hela stranden hem till henne de tog 2och en halv timme.Hennes lilla sväng blev en hel jävla mil,Sen satt vi hemma oss henne tills 6på morgonen.Då tog ja en taxi hem nu är klockan 9på morgonen och nu ska jag faktiskt soova för ikväll ska vi ha bröllops fest.Det ska bli kul men jag kommer vandra runt som ett levande lik.Jaaag kommer dö för mamma har köpt julklappar till mig och ja vill veta vad.Men nej nej de funkar absolut inte men ja får ju snart veta efter som de är jul.Ska sova nu men Goooodjuuuuuuuul,..

Hejsanbloggen.Igår var de ju thaijul dom har jul den 25e omg säger ja bara.Raketer över hela jävla pattaya,och det var inga små smällar utan det lät som ett krig brytit ut.Kunde typ inte sova ett skit.Mamma har varit sjuk så hennes party blev uppskutet tills idag så jag ska snart duscha och göra mig fitforfight.

hejbloggen,nu är de ju då den 2andra januari tvåtusentio och hur coolt är inte de då ?.GOTTNYTTÅR förfan :)Min nyårsafton spenderades på walkingstreet,Jag gick ditt klockan 6 på eftermiddagen.Sen sat jag med min kompis i hennes bar från 6 på em till 7nästa morgon.Alltså jag var helt död,fast jag hade fett kul de var skit skit mycket folk. Skit mycket raketer.fast det var lite läskigt ett tag.Det var två killar som började bråka mitt ivägen tro mig det var inget litet bäckbyskolan bråk.Dom kastade bord och stolar på varandra rakt in i olika barer.Alttså dom var helt störda dom slog sönder varandra då menar ja de.Men ja klarade mig undan jag satt faktiskt och skrattade som fan för dom såg så vilda utt haha fy på mig.Sen drog vi till mitt hottel runt 8påmorgonen somnade vi.Annars har jag faktiskt lyckats doppat mig i havet tränat på mitt rum varje kväll.Blivit rejältsolbränd,varit på polis stationen(jag hade inte gjort nått),Vandrat runt i den största köpcentret jag någonsin sett,Köpa en rosa törja med en prinsessa på till farmorhaha,gått runt med jeans i 35grader stekande sol,tycka att thailand är ett skit land.Älskat thailand mer än allt annat, utökat mitt thaiordförråd.ätit så mkt mcdonalds så jag spytt.Aja jag har hunnit med så mkt mer men haha de skulle ta lång tid att skriva allt :).Jag kommer hem på fredag morgon om en vecka och sex dagar. bye bye


Kommentarer
Postat av: linn your friend :)

VAAAH ska dom gifta sej! du får änna lägga ut lite bilder på dom på bilddagboken eller här på bloggen tycker jag så man får se :D! saknar dej robbin o hälsa dom andra så gott från mej :) puss <3

2010-01-02 @ 11:43:59
Postat av: wian

hej robbin , gott nytt år vännen :)

har försökt smsat dig massor men inte ett enda sms har velat kommit fram. jag saknar dig ! sköt om dig så ses vi när du är hemma ,puss&kram<3

2010-01-03 @ 02:45:15
Postat av: annelie siöwall

Hej, Hjärtat!!

Sitter här med min kompis Carina,hon har lappen med.

Det verkar som du har roligt men fullt upp, sova får du göra när du kommer hem.Saknar dig MEST!! Var rädd om dig och hälsa mamma och Robban!! Kram farmor!!!

2010-01-03 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0