Thailand*

Hejbloggen,Idag blev det ta det lungt hela dagen bara slappat,hela eftermiddagen har gått till att läsa olika bloggar.Fyfan så mycket skit det går runt i "bloggvärlden",jag måste bara säga att dom flesta som hatar kissie är ganska patetiska.Klagar och tjatar vafan jag tycker hon e grym hon berättar saningen och står även för sina egna fel till en viss del.Så jag tycker folk sluta klaga på henne kolla istl på amandavardet alltså haha skojar flickan med mig eller är hon så där.Kan inte annat än att skratta jag menar jag vill inte vara elak emot henne men hallå.Jag trode hon drev när jag kollade på ett video inlägg men efter ca4st fattade jag att oj hon är nog seriös.Hur kan hon vara känd för jag menar hon är ju inte det minsta intressant,hade de inte vart för hon gjorde till rösten så hon lät som en sparv hade jag somnat.Men nuskiter vi idet.
Jag gick till 7eleven och köpte en kycklinghamburgare och en toast,så nu är jag fullproppad.
Ikväll blir de nog bara ligga inne och läsa mer bloggar men man vet aldrig.
Imorgon natt åker jag hem ska bli kul att träffa er alla käns till och med som att de ska bli skönt att få komma till skolan.Ska läsa vidare nu,kizzkizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0