Thailand*

Hejbloggisen,jag kom precis tillbaka från min lilla trip.Satt och läste på min kära Fokis blogg,medans jag läste var jag hungrig och hon hade ju en mas bild där En massa mat på massa bilder.En bild där hon skulle äta spaghetti&köttfärssås tilltalade mig.Så jag drog ut och letade mat,nuär jag super mät träffade mamma och Robert som skulle kila till något buddah tempel.Men det han bli mörkt så de var inte värt de,så dom gick med mig till mitt rum sen drog dom till sitt hotell.Jag ser nu att jag faktiskt borde sluta skriva och dra för min "Fru" fyllerår så jag är "bjuden"på fest vi ska äta gott och dricka hela natten.Hon e typ som min mamma och hon är kär i mig LlLlÄsssSkiigTT.Med tanka på att mamma har sagt att hennes föddelsedags present är att hon ska få ha sex med mig gör inte situationen? bättre absolut inte.Jag förmodar att de kommer sluta med att jag springer därifrån och ropar på mamma.Men ska fixa till mig nu vi hörs om en stund kizzkizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0