Thailand*

Hejfolks,igår var kom vi hem vid 6på morognen tog de lungt.Men hade skitans kul.När jag kom hem så cammade jag med Derin.Det var ju kul.Ja whats going on in the hot thailand kan man ju fråga sig.Just nu ligger ja på rummet och undrar vart min mamma har tagit vägen.Vi bor inte på sama hotell för de hotellet är fullt,men våra hotell är nära ska ni veta.Men ja orkar inte gå och kolla vad hon gör de är för varmt.Ja ska nog ta en dusch när detta lilla inlägg är klart.Jag vill faktiskt göra en till tatuering men de kommer nog dröja innan ja klarar av den smärtan igen men fler ska de allt blii.
Faktiskt så har jag varit iväg med Fon i 5dagar vi åkte till hennes familj och släkt.I staden/byn Saraburi  det var super kul bara ta de lungt åka runt se saker och vara ner.Men vi var på någon jätte stor fest med massor av thai mat.Thai dans och thai musik,faktiskt har jag börjat gillar thai musik fast jag fattar noll den är så roande på något viss.Bilder komer nog när jag är i sverige orkar inte läga in bilder i datorn och hålla på.
Jag är hungrig på kyckling som ja typ äter varje dag,jag tycker att äta gris i thailand är uschh.Men kycklingen är super smaskig den med,har säkert gått upp 80kg.
Ja borde duscha men jag orkar inte vafan,men får väl lov att hoppa in iduschen för sen måste ja faktiskt palra mig iväg och kolla vad min moder och hennes man har för sig denna varma dag.Vi hörs senare pöözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0