Thailand*

Hej härtegull,Ja jag vet varför är inte jag i sverige de kan man fråga sig haha :).Jag är kvar i pattaya kommer nog hem den 20onde vi får se hur de blir med den saken.Vill hem hem hem men men thats life ja e faktiskt riktigt glad för jag bor just nu på ett hotell med  trådlöstinternet.Så ja kan sitta vid bärbara inne i rummet fett skönt.Nu är klockan tolv på natten och jag ska faktiskt till walkingstreet ska ni veta.Min tatuering är ju gullig då den gör ganska ont när någon rör den men annars är de helt okej. Till min faster : Ja aj aj aj.Haha men ja måste bara säga ja e skit stolt.Att jag som knappt vågar ta en spruta körde ner den dära äckliga tatueringsnålen över armen¨.Helt ärligt man kände värkligen hur nålen åkte ner igenom hela huden och grävde runt men ja satt med min mobil och lyssnade på musik.Lyssnade på paramore-decode på repeat haha de fick ge mig styrkan.Men nu ska ja sluta skriva och dra emott walkingstreet..
Men själv klart ska ni faktiskt få en bild på mig som jag tog precis och en på min tatuering eftersom ja inte kom hem idag kan nu ju inte få se den live idag som ja lova:).

MIG

------------------------------------------------------------------
TATUERING (ja bajsar påom ni inte gillat den för ja älskar den ::))(RIP PAPPA)för er blinda(OBS den e 100%äkta)

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: ronja

finns, fin<3<3

2010-01-15 @ 17:52:11
URL: http://ronjahs.blogg.se/
Postat av: eddie

fin tattuering robin!

2010-01-15 @ 21:58:32
Postat av: anna

Det var verkligen en fin tatuering sötnos! Den vill vi se när du kommer hem, längtar efter dig och dina småsyskon hälsar <3

2010-01-18 @ 00:52:22
Postat av: faster charliene

fin fin!

2010-01-30 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0