Så trött nu förtiden......

chabbachennahallå.
Snabbt godnattt inlägg är skit trött men hallå liksom,klockan är barnet.
Men nu för tiden är jag värkligen dö trött,åkte tillstan med mamma.
Sen tog vi bussen till skallberget,satte oss på pizzerian och käka.
Sen gick vi hem till min lillasyster kollade på film med henne,
och käkade en massa godis och drack cola,sen sa de poof.
Och nu är jag trött som ett jävla cp,men så är de iallfall,
men nu ska jag gå och lägga mig med min syster,och
imorgon ska jag hitta på nått kul har jag bestämmt.
Vad får vi se då men alla ffår sova gott,
hörs imorgon....
                                                                         Kizzkizzzzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0