´robbin´

Hejbloggen.
Var och grillade bakom hotellet på en liten mysig "resturang"man grillade sin egna mat ått biff.Supergott,
ått faktiskt för ovanlighetensskull inte så jätte mycket nudlar och grönsaker ått jag i mängder(A).
Nu ligger jag här och hur konstigt de är så vill jag till sverige,saknar att prata med någon.
Finns liksom ingen här som förstår mig som mina vänner i sverige gör men men.
Det jag saknat massor är endå att få skratta ått Derin saknar otroligt mycket.
 Men på tisdag morgon kommer jag få skratta massor hoppas jag värkligen,
Ska faktiskt snart sova vill va okej tills imorgon för imorgon flyger jag ju.
Och hejhej till min bror som är min nyaste läsare hoppas du finner
något av intresse.
Ska kila
kizzkizz.



      Minnena med dig är det finaste jag har och dom kommer alltid leva kvar.
alla bilder på oss har du raderat dom,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0