Jävla idrott

shabbashennahallå.

Igår kunde jag inte skriva för mitt internet strejkar,
inte kul alls tkr jag.Men jag var väl mest hemma och käkade pizza,
sen drog jag utt en sväng och träffade Ewelina.
Vi gick runt och pratade om livet,sen gick jag väl hem och sov.
Idag så fick ja skynda som fan till skolan,
när jag kom fram till skolan efter att ha skyndat
som fan så säger Anna men hallå ni har idrott på viksäng.
Omg jag fick spriinga ner till 15 och leta runt i hundra år,
men till slut hittade jag äntligen huset vi var i.
Min lärare hade typ inte tid med mig så
medans jag väntade på honom,
satt jag på en spining cykel.
Och käkade bullar mkt,
mycket mummsigt.
Nu har jag religon,
sen psykologi,
sen hem.
.                                                              vi höres
                                                             Kizzkizzz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0