Brisingir:)

Hejbloggen,idag började jag klockan kvart i nio och slutade kvart i elva.
Ganska jobbigt på ett sätt med tanke på att de tar ju en stund
att åka bussen till och från skolan,
känns så onödigt att åka för en sådan liten stund.
Men jag hade iallfall geografi och de gick bra,
imorgon är de likadant geografi på morgonen.
Sen slutar jag och de är ju skönt ska ni veta,
sen gick jag iallafall hem till min faster,
och busade med min kussin Gustav.
Sen tog jag bussen hem,hämtade äntligen ut min bok,
Eragon 3. Så nu liger jag faktiskt och läser,
skulle kanske träffa Derin idag.
Om hon hör av sig, min mobil är död
och Robert har fått med sig min laddare till
Uddevalla.Så jag hoppas på att han kommer till helgen,
känner mig så handikappad utan en mobil.
Men ska käka och läsa nu vi hörs
kizzkizz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0