Lite Thailands bilderpå G

                                      ChabbaChennaHallå.

Igår hade vi jätte kul jag och Ewelina fixade oss sen drog vi till skallberget träffadeVoite.

Sen drog vi till Elinore och dom sen kom Derin och Porsch vi hade jättetrevligt iallfall det jag minns.Tack för en jätte trevlig kväll allihopa :D...
Idag blir de hitta på något skojj vill bowla men ingen vill ju bowla med mig..
Kanske ska höra av mig till min kussin Sara som jag inte träffat på skit länge kanske kan träffa
henne skulle va kul ju men här fårn ni lite Thailand bilder.Orkar inte lägga in allt men de är lite ...


Thailand... =)

Robert leker paparazzi..





Charåå......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0