internationellekonomi tråkigt ZzZzZzZzZ......

                                                          Chabbachennahallå.
jag fick springa till bussen helt i onödan för den var försenad, jävla skit vl
så jag fick frysa och vänta istället.Nu sitter jag i allafall och har internationellekonomi,
inte kul alls vill jag lova men men,slutar endå om typ 25min.Funderar på om jag
ska åka hem eller som jag ska käka,för jag slutar ju faktiskt det är skööönt.
Jag vill helst käka kina mat men ganska värdelöst att sitta och göra det ensam Pinsamt liksom,
hej här kommer jag och jag är mobbad.Men men får väl bli en cheeseburger,
eller lura med farmor att hålla mig sälskap.
men ska vara duktig ochjobba klart nu så ja får sluta

Charåååååå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0