tröttt :(....

ChabbaChennaHallå.♥
Vaknade tjugo i tre på natten och var vaken tills halv 7 sen sov ja till nio inte mkt sömn för mig.Det käns är riktigt trött allstå,hade iallafall engelska tråk men de funka sen kilade jag till kajutan käkade korvgryta det smakade väl helt okej.Sen så skulle ja ha massa tråk lektioner men istället fick vi popcorn och massa läsk och en film.
För vi alla är så duktiga och drar oss till skolan fast de är svinkallt på morgonen.Och för vi aldrig gör nå kul på våran skola.Så när filmen va slut drog jag hem,haha jag och Derin drack över en och en halv liter läsk och popcorn skålarna praktiskttaget bode hos oss haha :D..Ska sova oss farmor ikväll så vi hörs sen eller imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0