Tack för kvällen <3

ChabbaChennaHallå.
Igår då herregud jag tror ja hade riktigt kul "det käns i huvudet och kroppen",träffade Ewelina.Vi möte upp Derin Rebecca och Anderas vi kilade till bussen och åkte då till den där festen de va vi 5 och typ Jennifer Hoda Tina Linda Ronja typ 5 importer och säkert någon glömd.Hhaha direkt när vi kom ditt böt vi musik till min skiva hhaha,
satt och sjöng sjukt högt och dansade och hade oss.Sen drog ja Ewe och ja med typ Lisa hoda tina och linda till
stan och ska jag vara ärlig mins jag typ att jag hade en konversation med en busschauffär.Han sa typ
: jag har 3 barn där hemma och jag har alltid sagt till dom att ta de lungt med alkohol och droger
:jag bha Jag skulle aldrig ta droger, men jag är 18år är full förförsta gången och har varit på krogen(whatefuck?)
sen vinglade jag väl därifrån, alltså skit ful,sen träffade jag Wian på bussen vi gjorde sälskap hem sen soooov jag :).Men va fan nu är jag på benen igen nu är jag redo för nästa rond hhaha...
vi hörs sen .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0