Spicy alltid lika mummsigt....

chabbachennahallå.
Nu vet jag inte riktigt vad jag tycker alltså har försökt komma in på min blogg i en timme nu.
Ganska irreterande faktiskt när de inte funkar,men nu är jag här igen.
Idag slutade jag kvart över fyra,kilade ner till punkt och mötte upp min kära mamma.
Vi kilade in på Linda p, har dreglat över en tröja när jag har varit in där faktiskt.
Så passade på att nämna det för mamma (A), så jag la undan den så imorgon
runt elva är den min  en blå röd We tröja.Yummie thank u mom,så nu e ja så nöjd så
sen bjöd hon mig på spicyhot käkade kyckling med chasewnötter.
Såjävla gott som alltid,sen åkte vi bussen hem jag gick utt och pratade med Derin.
Imorgon,ska jag ha idrott på viksäng vi ska gymma man bha yes,det är ju inte min grej.
Men ska kämpa som vanligt,sen blir de springa in på Linda P och hämta tröjan.
Sen ska Sagge köpa kallas elexsir sen ska jag möta upp Ewelina,
sen drar vi till mellimull och skålar för min käraste blogg.
Som faktiskt fyllt år, de blir säkert super trevligt.
Men nu ska jag gotta mig i ett varmbad,
så hörs vi senare....
och anldeningen till att jag bara läger in gammla skit bilder
är för att min kameraladdare är borta men de problemet är snart löst.
ska fråga min mammas kära Man Robert om han kan vara bermhertig,
och låna mig hans systemkamera.Hoppas hoppas
ska kila
<3 =  (
Charååååå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0