Sliten blä....

Chabbachennahallå.
Romme igår var skit kul seriöst haha åkte hela dagen,är så jävla stolt för jag ramlade inte
en enda gång och jag vågade åka rödbacke mmmmhm :D.Sen käkade vi på resturangen som
ligger på backtoppen.Skit gott bilder komer, sen drog jag hem till Elinore på kvällen.
Vi spelade playstation och hade jätte trevligt sen sov jag kvar där :D.
Har haft en jätte trevlig helg men käner mig skit sliten idag, så de blir
ta en promenad och bada varmt och mysa need powers for a neew weak in hell.


Be my eyes when i can't se,
Be my voice when i can't speak,
Be my light when darkness creeps on me.
When you smile i smile whit you,
when you cry i feel it to

Soalone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0