Skolan är inget man igentligen borde ta för givet?.......

chabbachennahallå.
Idag har jag ju då haft studiedag var med Derin oss Anderas,vi drog till coop på philgatan.
Vi hadde liksom inget bättre för oss, så "köpte" Andreas sina saker och jag inhandlade
en kindermax och en twix.Kärlek till kindermax,sen åkte vi till skälby och jag gick hem
och började läsa, läste väl cirka 120sidor i min bok.Den e faktiskt riktigt bra,
sen gick jag utt och snackade med Derin jätte snabbt.Sen kom Wian ut med mig,
vi gick till håkan och satt och snackade om livet.Sen gick ja hem nu ska jag ta mig ett varmtbad,
och använda min Beckham duschkräm som jag hittade idag.
Helt oanvänd hade legat undan gömd,detär ju bra,
och så är man tillbaka i skit skolan imorgon men så ärde.
Ska väl igentligen inte klaga för imånga länder är gratis utbildning inte
ett existerande ting.Men i bland blir skolan för mycket, aja
ska dra......
Charååååå......


Icant explain this feeling, i think about it every day,
and even though we've moved on, it gets so hard to
walk away.I guess gotta live my life from day to day,
hopping maby you'll come back,i tell my self,
dont be afraid to move on it seems i cant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0