Saknar bäckby skolan <3

chabbachennahallå.
Ja förlåt för världens säsmta skriva blogg dag,har inte varit vid datorn i ens 5sekunder idag.
Var i skolan hade massa lektioner kändes skit bra på både matten och spanskan,och det
brukar ju vara det värsta.Menidag var en bra dag jag och derin hade skit kul
med kopiatorn.E ller de var kul en stund sen blev de katastrof,sen tog jag bussen hem.
Gick och köpte pizzA riktigt mummsigt, sen gick jag och Wian med Kajsa bajsa bus hund.
Hon skötte sig exemplariskt sen satt vi oss Erka och pratade haha.Sen gick vi och
träffade min kära Ewelina. Vi pratade om gammla bäcky minnen,typ att alla
alltid jagade mig i korridorena och jag skrek för full hals haha alltid jag.
Jag sakanar att springa runt och skrika haha :), nu ska jag kolla film och
försöka somna itid.
Charåå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0