Så jävla kalllllt så ni fattar inte......

Chabbachennahallå.
Jag gjorde mitt jävla geografi prov de gick faktiskt bra tycker jag,skönt att de är över iallafall.
Derin var inte i skolan så jag pallade inte dra och käka ensam,så de blev gå ner till coop,
köpte en coola och en vitlöks baguett.Mummsigt var de faktiskt ,sen drog jag hem,
Gick med mamma till ica och handlade passade på att köpa en ny, typ "face cleaner".
Måste ta hand om min hud det börjar bli lite mkt acne blöä.
Sen kilade jag hem satt hema och läste,sen messade jag Wian så de blev gå utt
och trääffa henne och Felicia.Vi var ute i nästan två timmar satt bara och snacka fyfan,
säger jag bara fryser ihjäl så jävla äckligt kalt,
Men nu ligger jag här och kurerar mig,ska ta ett varmt bad nu...
Längtar tills fredag........

Charååå....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0