Romme om typ 5 timmar ska sova :|......

ChabbaChennaHallå.
Kom precis hem ifrån Elinore har haft skit kul lite över förfriskad bara så acceptera mina fail meningar,
Idag träffade jag Wian efter skolan btw gick mit lilla skol möta bajs.Jag och Wian tog en promenad iallfall.
Sen så tvättade jag och städade mitt rum sen tog jag bussen till Elinore.Vi spelade need for speed Carbon,
haha sen skulle ja till bussen och Elinore tappa hunden så jag sppppppraaaaaaaaang efter och skrek hahahaha.
Så precis vid busshållsplatsen så stannade hunden,och jag blev så chokad så jag tvärnitade haha och värkligen rammlade och kull så de smal i baken så de satt en kille och väntade på bussen.Jaag lovar at han ville skratta hahahah fan va fult de måste varit men jag asgarvade en bra stund iallfall hahahah.
Men nu e jag dö trött ska soviss ska upp om 5 timmar och 20 min typ kuuuuuuuuul.Not men men de ska bli fetttt kul i romme men alla ska nu ta och sova så gott
Charåååååå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0