Min framtid : uteliggare :( :)

                                                       ChabbaChennaHallå.
Hellow har precis kilat till Anderas med Porch, och träffat Derin.Jag tvingade Porch att gå massa omvägar haha
så de tog hundra år, sorry men jag gillar at vara lite små jobbig.Nu lyssnar jag på musik och sitter här,och så klart skriver i min käraste blogg.Imorgon börjar jag kvart i nio som vanligt,och slutar typ tre eller något tror jag.Har iallfall hålltimme som vanligt usch vad jag är trött på min skola.Idag läste jag typ någon studie tidning och jag läste att man inte kan gå min hästhögskole uttbildning utan att ha gått natur i gymnasiet.Stämmer detta är min framtid knullad förlåt mig för svordomen,med det är ju sant alltså ah ja ska fan jobba som typ ute liggare.Men men nu ska jag sjunga lite vi hörs sen :)...

Charåååå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0