jag och Ewe ska leva livet, the glamoures life of sextheen :)

ChabbaChennaHalllå.
har haft en bra dag i skolan dårah :),hade ngn psykologi uppgift och Derin kikade av mig som vanligt.Sen kom Ewelina älskling till skolan så sa hon bha haha alltid Derin att kolla av så Derin bha ah men Robbin har ju alltid så vettiga svar xD.Jag är geniet i samhället  ska ni alla veta,och jag vet att Ewe hatar mig för jag alltid ska sitta och skriva blogg när vi ska ut och ha kul men that me.Ska väl ta och kiila nu jag och Ewe ska ut och leva livet,supa supa supa haha lät jag som en alkis nu ? Luring, ska värkligen kila nu  :)
Ewe hällsar att jag är bäst och hon älskar mig och min blogg mest bara så ni vet...
Charåååå....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0