Im back to stay....

ChabbaChennaHallå.
Hej kära folk har inte glömt er så ni vet jag har varit sjukt rädd för de typ "spökade" i min dator.
Har inte ens vågat sova i mitt rum sen det hände men nu är jag med Wian då vågar jag vara här inne iallfall.
Jag vet att jag är geak men så ere faktiskt,men mina dagar har väl gått på som vanligt allt e lungt med mig.
Ska träffa Ewelina på fredag vi ska på fest på hammarby någon som vill komma :)?.Men iallfall nu ska jag och Wian gör ett litet "projekt" ska försöka va lite mer i mitt äckliga rum så jag kan blogga:).
BTW :o jag fick betala 4460 på PET VILLE för typ"soss" snode mitt djur för ja inte vaarit ine
Hahha Wopppss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0