geografi proooff

Chabbachennahallå.
Måndag idarååh vaknade 7 skulle till skolan med Derin, men jag orkade inte så jag somnade om.
Sov till ungefär nio sen drog ja till bussen,kom till skolan. Skulle haft geografi prov,
men jag valde att plugga under lektionen och göra provet efter lunch.
Så jag och Derin drog till kajutan, käkade chilliconcarne smakade väl sådär.
Troo mig Derin hällde isig och var klar 1år föremig villket inte är något,
ovanligt alls hehe.Sen så drog vi till skolan och gjorde provet gick bara bra.
Sen buss hem vi satt och sjöng fett högt haha snacka om att folk stirrade,
: Youre so bad to de bone i cant leave you alone :
Nu e jag iallfall hemma sitter och spanar runt på nätet ska försöka hitta på något att göra.
Men innan jag gör något alls ska jag ta mig en smooke :)..so you all knooow:)

Allt varar inte för alltid så ta vara på det ni har
älskar dig så otroligt mycket pappa .
rip <3
Charååå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0