bästaste Ewelina arrives klockan 5......

Chabbachennahallå.
Goddagen och trevlig helg alla folk,vaknade i morse tog bussen till viksäng med Derin.
Vi gymmade haha jag tyckte faktiskt jag och Derin, var riktigt duktiga om jag får säga det själv.
Sen drog vi till kajutan och käkade tacos buffe, de smakade faktiskt helt okej.
Men dom lägger faktsikt på väldigt lite mat men man får inte ta mer,
jag vart ju nöjd men som alla vet är Derin a cause of fatso.Så hon ville ha mer haha,
konstigt nog så fick hon de iallfall.Sen kilade vi till Linda P, och jag hämtade utt min nya tröja.
Jag älskar den men Derins komentar när hon såg Robbin nya tröja :
: Guud va ful Robbin :O, jag : men sluta den var väl fin
Derin: Hahah nej skit ful såg du den där andra den va skit snygg.
Hahha visst har man härliga vänner :)? hon är i allfall ärlig men men.
Vart lite småt avtrubbad, men så kom farmor med sockerkaka,
och hon tyckte den var jätte fin de räckte som plåster på såren.
Sen hade vi religon och psykologi, på psyklogin så kollade vi på en film.
Den var Tysk faktiskt väldigt bra, sen blev de busshem..
Nu sitter jag här och ska ta mig en snabb dusch,sen fixa till mig
sen kommer min bästaste Ewelina vid klockan fem.
Sen så äre vi som ska ha skit kul hoppas ja :D..
ska skynda mig in i duschen nu...
ska bara bjuda på en litten ego bild :)....
Charååå..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0