you think you know but you have no idea

Tjeenare, idag avr jag med ronja på stan  vi skulle leta skor ått mig herregud vi sprang runt i VARENDA sko affär i hela stan tog två timmar vi va inne i flera affärer flera gånger , men ja bestämde mig för dom första jag kollade på haha, ett par vit/guldiga addidas goodyear, för 800kr, skit snygga faktiskt så ja laundan dom så ska mamma ner och betalla dom imorgon :).Sen möte jag derin och andreas , ronja och andreas drog jag och derin träffade camilla och hällsade på henne de va skit länge sen man såg henne :). Sen drog vi till bäckby, så komm ewe min saknade älskling så gick vi till hällso saken haha alltid ja o ewe :P. sen blev det hem till elinore med derin andreas och ewe, sen snackade vi och käkade litte pizza sen drog ja och ewe hem , och nu väntar ja på att ewe ska komma till mig igen, om typ 1 timme eller nått , pussochkram från en utttråkad röksugen men glad robbinandersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0