Skoornutack-.-

hhellow , idag har jag vvarit i skolan och pluggat litte med derin. Sen åkte vvi hemm på bussen var det skit mkt irreterande jävla små barn typ 7år , satt och lipade och pekade fuckyou(med helt fel finger), till slut vart ja och derin arga och ville skuta de där små barnen då skvallrade dem till fröken.Men så är det sen hem och bytte om och så där.Nu väntar jag på att derin ska bli klar så vi kan dra, vet inte riktigt vart vi ska och vad vi ska göra men de blir säkert kuul, Och jag får adhd FÖR JAG VILL HA NYA SKOR NUUUU. jag hatar allt :S, ja vill ha skor skor skor men så är de , ska köpa nya jeans skot och MOBBIIIL. till heljen , jaja alla får ha de bra ,kram och puss från en litte småsur,party sugen robbinandersson,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0