Shoooes

tjennixen, igår på kvällen komm ewe till mig .Vi kollade på film och åkte till donken och käka sen träffade vi derin och rökte :),
går dagens skönaste var när ewe satt me mig i bussen så satt de en tant med guld/gråt hår fram för och ewe säger
ewe: tjjäänare
Tant: eh hej ?
ewe : alltså du villket under bart hår jag bara av gudar nyansen
Tanten: "Skinner upp " jasså de tycker du tack så mkt.
ewe: Ja alltså ja skulle värkligen villja ha ditt hår som päls på min jacka
Tanten: ser mkt irreterad utt och går av bussen
HAHAHHAHAHAHAHAHHA. så jävla skoj.
Idag så har jag varit med wian vi typ spelade xbox och tråkade snart ska ja till stan och köpa SKOOOORRR:D<3.
ska även träffa ewe vi ska parta eller gå på bio :D
kramochpuss från en nöjd och glad robbinandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0