leave my fat alone haha:P

elluh, Kom precis hem har först varit oss elinore.Med derin de va helt ok, vi möblerade om och sjöng våra gemensams älsklings låtar haha. Sen gick vi hem eller jag gick till Ronja,Det var trevligt vi kollade på film och var roliga. Eller det var roligt tills jag fick veta att min mage var störst i rummet (Något andreas gladeligen höll med om )  så underbart att veta eller ?.Not det typ förstörde mitt liv (men andreas räddade dagen genom att "koma med en kommentar som löd : robbin naturdiet ," alltså ärligt hade jag haft ett baseboll trä i min hand skulle han liga rikgtigt risigt till haha ::O, men hallå jag och min lilla gull mage kämpar vidare. Sen gick ja ialf hem , och utt med derin och rökte vi ska till stan i morgon för jag ska äntligen få nya SKOOR:D, det ska bli underbart , men nu ska jag cheka movie sen dejta men kudde , pussochkram från en glad och nöjd robbinandersson.

PS JAG SÅG VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL IDAG FYFFAAAN VA ÄÄÄÄÄÄÄÄCKLIIGT ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0