hello peapol!

Hejfolket , jag träffade Derin vi gick till bussen.Sen åkte vi till veterstorp hem till några. Vi chillade där,
de var helt ok. Vi spelade poker och så ;).Sen drog ja till bäckby där jag trräffade ewelina.
Vi gick till mig sen till henne sen tillbaka till bäckby och träffade Derin och Andreas.
Sen gick vi till gården och bara hängde där.Sen gick vi hem och ja tog en cig med derin ,
nu sitter ja här och väntar på att mina nya johan falk filmer ska tanka klart,ALLTSÅ JA ÄLSKAR JOHANFALK FILMER.

i morgon är det rättegång jobbigt .. men sen ska man ju typ "parta" litte med derin och ewe och annat folk.
Kulllliigt värre men men nu väntar duschen på mig puss.
you know you love me xoxo

Kommentarer
Postat av: jenny

hej... är johan falk filmerna bra? lånar gärna dem om du har dem på dvd... hörde att det gått ganska bra idag. kram faster jenny

2009-10-09 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0