Helllow

Hejsan svejsan.Igår måndag så var ja iskolan och pluggade på som vanligt , Sen drog jag utt med derin på eftermiddagen hem till elinore.Vi va där några timmar :),Sen drog jag till skälby träffAde wian , Vi gick utt med Kajsa och Linus (det är hundar). vi släppte dom inne vid håkantorp . Och dom hadde ju inte fått springa på ett bra tag så dom sprang runt och busade, Sen drog vi till skälbyhallen köpte godis (A), sen drog jag hem.film och sängen,
idag tisdag så, vaknade jag 0950 , panik jag började 0845, drog till skolan , våran lärare va typ sjuk så vi har inte aft någon lektion alls idag bara ett papper med uppgifter att göra och jag fattar som vanligt noll,noll. hahha men men :), nu sitter vi här i skolan och kollar film och äter baxat choklad mousse som vi tagit hkn haha :P,. ska hem om en stund , fixa litte grejer sen dra utt med derin till elinore, sen kanske ja ska ska sova oss Anna<3. och träffa mina småsyskon :). så 'är de
you know you love me xoxo;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0