hej folk<3

tjabbattjennahallå-
har inte skrivit på ett tagg men jag har varit i veterslund med derin. Och vart med ellinore och så.
sov oss farmor igår tills idag de va kul. Men i morse var femton försenad.
Ganska mkt faktiskt men jag komm i tid endå jag är så duktig.
Har inte en enda procent frånvaro :).Jag hade spanska,
matte,engelska.och så de var helt okej. Jag sköter mig ganska bra tror jag iallfall.
Jag ska få min dator i morgon :D en laptopp. Slutade 45 minuter tidigare idag.
Bara för att jag var klar med allt på engelskan.Det var skönt:D.
Sen drog ja hem, va hemma en stund sen drog ja till ronja.
Var med derin ronja och andreas vi kollade på film en stund.
Sen drog ja till skälby träffade min sunnyhuny(wian).
Vi gick utt med erkas hundar som inte kommit utt på ungefär 1år.
Vi gick skit långt men de var jätte mysigt.
Eller ah de va trelvigt allt mysit att prata med wiwan.
Sen blev de hem nu ska ja snart utt med först wian Agin.
Sen derin en sväng så ere..
tack till alla som läser min blogg
you know you love me xoxo.

MY heart is were ever you are ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0