Draft: Okt. 6, 2009

Hej folk idag började man på citygymnasiet.Det var helt okej, bara att vi inte hade några lektioner.Man skulle plugga till något prov i filosofi.Så jag satt med derin och gjorde allt och inget. Sen drog ja hem,sen vidare till hälla och köpte en mp3 ska ha den tills ja får min nya mobil.Det blir en samsung jet :D.Ialf drog ja hem sen ut till derin och andreas.Vi satt vid hällby.Jag moffade i mig av en sockerkaka som smakar pepparkaka .hhaha:D.Sen gick vi hem prata litte vid tvätt och nu sitter jag här och tråkar.Men så ligger de till ,
vi hörs folket

You know you love me xoxo

saknaden är enorm ;(


Kommentarer
Postat av: linn niklasson :)

shollahopp! :)

de va inte igår .

hur äre ?va går du för gymnasium nu ?

saknar dej <3



hör av deeeeej ! :D

2009-10-10 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0