HHeej LLäsare !<3

hejsan folk,
igår så minns jag ärligt talat inte vad jag gjorde (A).
Idag var jag hemma och tog det lungt.Sen drog jag ut och träffade Nadja och hennes kompis.
Sen komm derin ronja andres och ali.
Sattt och pratade med dom.Sen drog ja ronja och ali till skälby.
Vi pratde och rökte och så där,nu ligger jag här,
jag fick iallafall reda på att ja inte kunde gå på rudbeck idag för de va för mkt att plugga ikap.
jag skulle klarat det men skitsamma , komm ialf in på city gymanset.
De blir säkert bra ,känner mig lagom taggad,Har njutit i fulla darg av mina "sabbats" veckor.
Men nu är de tillbaka till värkligheten starkare än aldrig för.
och till alla er lolifes på hamre FUCK YOU ALL .(det fins undantag)
Ja nu har ja inte så mkt mer att säga förutom att ja saknar camilla nolen <3,
You know you love me xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0