det var jusst de ja

hejsan idag åkte ja till staan möte mamma påbanken och fick pengar ! Sen köpte jag äntligen mina efter lägtade skor<3.Nu är de bara ny jacka nya jeans och min nya mobil samsung jet. Som fattas :).Sen ått vi kina mat och hade trevlig sen åkte ja till bäckby. Gick in på gården och träffade Derin och Anderas.Satt där en stund och tog de lungt, sen drog ja och möte ewe för vi skulle på bio , men de va bara tråk filmer så vi möte upp elinore drog till henne och satt och spela kort och drack 3,5or hahahaha.Sen så när vi skullle hem märkte ja att jag fått världens sko skav alltså ja dör ..Ewelinas pappa skulle hämta oss vid gammla willys och när  vi stod där och väntade så kom en bil körandes rakt emott oss ewe vart typ skit rädd sen satt de en kille typ 26år gammal bakom ratten. Han bha tjena vad gör ni är de bra väntar ni på någon.Ah massa frågor jag fick så klart vara den som svarade på allt för Ewe trodde hon skulle bli våldtagen hahaa. Villket jag tyckte var skit kul hahah..Sen åkte han iväg till hörneet av parkeringen och bara stog däär och vi åkte hem.När man kommit hem blev det ut med derin och röka och pratade lite.o nu är jag hemma, och ska sova e skit trött.Imorgon blir det hallowen party :P . de blir sääkert mkt trevlligt . men nu är de sovdax.
Kram och puss från en supertrörtt med absolut glad robbinandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0