Xoxo*^^

Hejbloggen, Sitter iskolan läser litte filosofi tråkigt.Ått nyss donken de var gott och onyttigt kommer snart iallfall rullafram.panik i morse när jag skulle upp till skolan fick stressa som fan men glömmde inte ta med mig tröjan min kusin ska få av mig :).Stolt över mig själv, vi har faktiskt haft filosofi hela daagen börjar tröttna.Vill ha enregi dricka har variit sugen sen igår :O.Ska väl ta moppen till willys idag och shoppa några :D.Sen vill jag bara säga att jag älskar Twilight böckerna filmen allt de är så grymmt bra :O? . Fick den förstA boken av min faster i föddelsedags present förra året.Vart beroende ,lästa twiligt hela första veckan på min thailand semester haha :D.SNART KOMMER ANNDRAFILMEN YES YES YES :D. ska kollla på första filmen idag igen (A). Aja ska sluta tråkauter puss&kram från en sur men endå glad robbinandersson ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0