Videoinlägg kolla och älska

hej bloggen, har försökt att göra om litte men jag orkade inte .Så skit i det nu kommer de en litten tillbaka blick på dom senaste dagarna.
Lördag: jag träffade Ewelina vi drog hem till ellinore och festade.Fett kul hade vi kan ja berätta, Ewelina fick något spel och drack sprit med ketchup mjölk och lingonsylt uscccchh.Det värsta var att hon gillade det ?. Sen vid ca ; halv ett tog vi bussen hem sov hela vägen myspys.Sen blev de sängen på en jävla gång tack för en trevlig kväll folks.
Söndag: Vaknade och gick hem till ronja,hon va litte död men vi hade det faktiskt trevlig låg och snackade och ät chips ja fyllde ju faktiskt år.Men ja gillade att spendera min föddelsedag med ronja mkt trevligt.Sen drog ja hem och va litte med min mor.
Måndag:Skolan skolan skolan usch usch. Jag vaknade helt slut gick till bussen och möte Derin.Vi drog till skolan hade matte det gick faktiskt rikigtigt bra har prov på fredag.Sen spanska fick veta att vi har prov på fredag "SHIT".Det blir alltså dubbel prov inte kul!!!Sen hade vi dubbel engelska med Jane så jävla kul.Vi jobbade samtidigt som vi hade skit kul vi kom fram till att jag sjöng som Elvis .Sen satt vi och skrattade ått min fula röst i ett milenium.Sen drog jag hem snabbt för att sedan dra vidare till ronja.Vi gick upp till henne och tryckte i oss pringels mummsigt.Fast Derin kom ju till ronja och då tog dom slut på fem jävla sekunder snacka om att derin kan gnaga i sig när de gäller haha.Vi drog till gården och spenderade kvällen där.Derin har även lovat mig att hon ska bjuda mig på spicyhot efter som jag fyllt år.Det ser jag framemiott. Jag drog hem med Derin , min lille bror fyller år idag GRATTIS<3.Så vi käkade tårta mumms. Nu ska jag lässa min bok sen sova .

här kommer ett mkt försenat video inlägg kolla på oss och älska de är jah och wian.<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0