Usch.

Hejbloggen.Inatt somnade jag typ 4 sen vaknade jag typ 6 alltså när ja sovit 2timmar av att emma ville prata med någon itel när hon gick till tåget.Så jag tror ja pratade med henne i sömnen ?.Minns typ inte ett skit av vad vi prata om.Förlåt (A), sen vaknade ja typ 10 då drog ja till skolan!. alltså ja orkade värkligen inte äta luch alltså mat är så äckligt nu förtiden.Så en ynka cheesburgare fick bli min lunch. Efter skolan åkte jag hem sen har ja bara varit hemma.känns som jag börjar bli sjuk,jag vill inte men på ett sätt skulle de va lite skönt att slippa tänka på allt några dagar.Men nej ja ska kämpa på, jaja de va allt från mig blir film och bad sen sleep . pussfrån en illamående trött robbinandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0