med krokofanteN ;)

Hejbloggen, Idag var ja inne och tog det lungt blev ingen mobil fett sur men de kommer i veckan.Sen drog ja hemm till ronja. Vi satt inne oss henne och pratade sen komm derin förbi :).Vidrog till centrum och in i ica och köpte litte mummsit :D.Sen satt vi och prata där typ 30min sen drog derin hem och ja och ronja hem till henne.vi tankade ner en film som hette Last house on the left typ den rekomenderar vi starkt super bra film bra skådisar och en bra handling,Bara att ronja skrek typ - JAG FINNS FÖR DIG BABY. så fort någon typ gjorde illa sig hahha snacka om att ja skratta hon e rolig i bland :P.Vi ått även lätt saltade chips med bearnas sås dipp stavning ?.Fett gott men jag ått för mkt ;);. bilder kommer i veckan när ja får min usb sladd :).Imorgon är de skola usch :P ,Men nu ska jag iallfall äta pliopp. och min mjukpepparkaka socker kaka :P . sen somna till en bra film . puss och kram från en trött men nöjd robbinandersson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0